2014. december 27., szombat

Bergengóciától Galileáig Kádár András Ariel - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

12.
A könyv adatai
(3 fotó)
Bergengóciától Galileáig
Kádár András Ariel
Ulpius-ház, 2003
107 oldal
Kötés: papír / puha kötés
ISBN: 9639475521
"1932-ben születtem a Szolnok megyei Törökszentmiklóson. A deportálásból visszatérve nem mentünk vissza szülőfalumba, megálltunk új életet kezdeni Budapesten. Ott jártam középiskolába, orvosegyetemre, ott alapítottam családot, ott kezdtem gyermekorvosi tevékenységemet. Húszéves koromban kezdtem az akkori fiatal írók köreiben forgolódni. " Kádár András Áriel 1974-ben Izraelbe költözött, ahol továbbra is rendszeresen írt, megörökítve az izraeli mindennapok történeteit. Írásaiban lépten-nyomon visszaköszön a szülőföld: a Genázáreti-tó partján látott naplementéről a Tihanyi-öböl jut eszébe, az arab-izraeli konfliktus végéért Babitscsal fohászkodik. Kádár csendes, haragtalan humanizmusa még a leghétköznapibb témákat feldolgozó írásait is élvezetessé teszi, megrázó erejű bergen-belseni emlékezése pedig már-már Kertész Sorstalanság-ának szenvtelenségét idézi.
A postai ár tájékoztató jellegű,
a jelenkori postai ár fizetendő!



Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2015-01-16 11:11
. Bergengóciától Galileáig Kádár András Ariel - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése