Manapság már nem lepődünk meg azon, ha valaki mozaikcsaládban él. Az újfajta családmodellek kialakulását elsősorban a gazdasági és a társadalmi változások indukálták. A mozaikcsaládok vizsgálatával leginkább a pszichológusok és a szociológusok foglalkoznak, de jelen kötetben egy marketing alapú megközelítést olvashatunk. A vásárlási döntés folyamatának és az abban vállalt szerepeknek a vizsgálata új szemléletmóddal egészíti ki a korábbi kutatásokat, feltárja a mozaikcsaládon belüli mechanizmusokat, konfliktusokat és a családtipológiai megközelítések új irányát mutatja be. A monográfiát minden olyan szakembernek és érdeklődő olvasónak ajánlom, aki fontosnak tartja a társadalom és ezen belül új célcsoportok alaposabb megismerését.
Jelenlegi ára: 2 040 Ft
Az aukció vége: 2099-01-01 00:00
. Eisingerné Balassa Boglárka - Édesem vagy mosto... - Jelenlegi ára: 2 040 Ft
2014. július 25., péntek
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése