2014. szeptember 27., szombat

Varga Zsuzsa: Voltam, aki voltam - Jelenlegi ára: 324 Ft

Varga Zsuzsa: Voltam, aki voltam
Raktári szám: M003316
ISBN: 9637403256
Kiadás éve: 1988
Kiadó: Háttér Könyvkiadó és Kulturális Szolgáltató Kft
Méret: 141*196 mm, 199 oldal
Állapot: papírkötés, jó
Tartalom
Előszó
Én edzésben vagyok
Ábrahám Kálmán egykori építésügyi és városfejlesztési miniszter, majd Országos Környezet és Természetvédelmi és Vízgazdálkodási Minisztérium államtitkára
Amikor bányamentőként vizsgáztam
Kapolyi László volt ipari miniszter, most a Minisztertanács kormánybiztosa
Ha egy vezető bezárkózik, magára vessen
Romány Pál egykori mezőgazdasági és élelmezésügyi miniszter, az MSZMP Bács-Kiskun Megyei bizottságának volt első titkára, most a Politikai Főiskola rektora
Az maradtam, aki voltam
Sarlós István, az Országgyűlés volt elnöke, nyugdíjas, az Elnöki Tanács elnökhelyettese
Én is vétkes vagyok egy sor dologban
Baranyai Tibor, a szakszervezetek Országos Tanácsának volt főtitkára, nyugdíjas
Remélem, igazán megalkuvó sohasem voltam
Békesi László, az MSZMP Budapesti Bizottságának volt titkára, jelenleg pénzügyminiszter-helyettes
Hazaszerető vidéki embernek tartom magam
Bányász Rezső, a Minisztertanács tájékoztatási Hivatalának volt elnöke, államtitkár, kormányszóvivő, most hazánk ottawai nagykövete
Direkt utasítást sohasem adtunk
Lakatos Ernő, az MSZMP Központi Bizottsága agitációs-propaganda osztályának volt vezetője, jelenleg diplomata
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- személyes átvétel Győrben, Debrecenben, Pápán, Sopronban és Budapesten az I., IX. kerületben - költségmentes
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 765 Ft
- átvétel Pick pack pontokon, az ország több, mint 540 Hírlapboltjában, benzinkútján - előreutalással: 700 Ft, utánvéttel: 850 Ft
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába utánvétel: 10 kg-ként 3 euró, előreutalással szlovák OTP számlára: 10 kg-ként 2 euró 20 cent



Jelenlegi ára: 324 Ft

Az aukció vége: 2014-10-18 05:33
. Varga Zsuzsa: Voltam, aki voltam - Jelenlegi ára: 324 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése